יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

Hotel Danieli Venice הוא מלון מומלץ בונציה, איטליה על ידי אורחים אמיתיים

ונציה, איטליה, Hotel Danieli Venice

Hotel Danieli Venice

המלון המדורג 5 כוכבים נמצא במרכז ונציה, רק מספר דקות הליכה אל סנט מרק קמפאניל ובזיליקת סנט מרק. במלון יש מועדון כושר, דלפק סיורים ובריכת שחייה, ובנוסף מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. בסביבת Hotel Danieli Venice תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בונציה ולספק מידע מקיף על האזור. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בנוסף לניקוי יבש וחדרי דיונים, יש במלון גם המרת מט"ח, כספת ושירותי כביסה.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים ממוזגים ומכילים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים מיני בר, מקרר ושי מוצרי טיפוח.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להנות משרות חדרים מסביב לשעון.

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של ונציה, עם Equestrian Statue of Bartolomeo Colleoni רק מספר דקות הליכה ו-פרוקוראטי במרחק הליכה של מספר דקות. נמל התעופה של ונציה מרקו פולו הינו במרחק של 30 דקות נהיגה. ההמלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Teatro Goldoni, בעוד גשר ריאלדו וCivil Hospital of Venice במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, חדרי עישון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, דלפק סיורים, ספא /מכון יופי, טיולים, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי שמרטף / שירותים לילדים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 790 ביקורות אורחים
71 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 67 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
מצאנו 135 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 31 לא חשבו ככה
מתוך 16ביקורות על תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 8 אמרו שהוא היה יעיל, אך 8 אמרו שהוא לא היה
39 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 33 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
23 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 21 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 71 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 11 אמרו להמנע מכך

Castello 4196, ונציה, איטליה

View Larger Map

 

Hotel Danieli Venice, השווה מחירים של Hotel Danieli Venice, השווה תעריפים של Hotel Danieli Venice, השוואת תעריפים של Hotel Danieli Venice, השוואת מחירים של Hotel Danieli Venice
hotels-seeker.com Hotel Danieli Venice למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHotel Danieli Venice באתר hotels-seeker.com.

Hotel Danieli Venice: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Hotel_Danieli_Venice.htm
ונציה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Venice_4.htm
איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה